mandag den 25. maj 2015

Knapper på glas, volume II

De sidste par dage har jeg brugt til at kigge og sortere i mine knapper. Jeg har jo fået den ide at "hælde" dem glas.
Når man nu - som jeg - har ret mange knapper, skulle man jo tro, at det var nemt at vælge ud, men det er det ikke!! Jeg har jo tænkt, at jeg måske vil sælge ud af dem, men der er bare så mange, jeg ikke kan skille mig.....enten fordi de er pæne, er lavet er noget specielt, jeg har købt dem et særligt sted,  har fået den foræret af nogle søde mennesker, de er gamle og unikke eller noget helt andet....

Indtil videre har jeg lavet 14 "glas" med knapper. Gad vide, hvad det ender med??
Smukke antikke glasknapper. De er kun kommet på glas, fordi jeg har mindst lige så mange tilbage i min store blikdåse købt hos Tingfinderiet i Krejbjerg. Ellers ville disse knapper helt sikker være knapper, som jeg ikke kan skille mig af med......
Også disse knapper jeg flere af.....
Tja, det samme gør sig gældende her - på nær de røde med guld. Dem har jeg kun disse 7 eksemplarer af. Jeg har lidt flere knapper, som skal hældes på glas, liggende. Dem får I selvfølgelig også at se.....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar