lørdag den 10. august 2013

Sikke en start ;-)

Så er vi ved at være klar igen - ugen er gået med møder, planlægning, en lille smule oprydning og gensyn med kollegaer. I går blev vi glædelig overrasket - Ipads, som vi var blevet lovet til efterårsferien, dukkede op. Jubii! 
For et stykke tid siden valkede jeg en hæklet sweater - den var tiltænkt et etui til Ipad´en. Jeg har fundet et stykke Liberty-stof i gemmerne, som passer fint til. Jeg har bare ikke helt fundet ud af selve designet, men det må jeg jo til nu ;-) Vi får godt nok et etui/cover, men jeg synes, det er sjovere at lave et selv. Overvejer da også, om ikke vi enten i håndarbejde eller på "Det kreative Værksted" skal slagte en sweater og lave et cover. Der er nemlig sådan, at alle elever på mellemtrinet i Aalborg Kommune får en tablet eller computer ;-)
Skal lige have afleveret Sarah på efterskolen i morgen - så får jeg vist tid igen til at kaste mig over det kreative.



1 kommentar:

  1. Jamen, jamen altså ... Nye boller på Kommunesuppen, kan jeg se ;o)
    Bare det var mig ;o))
    Jeg har lavet to covers til Ipads. Smut forbi, hvis du har lyst kigge. De et begge syet ud af valkede gamle sweatere og har for. Modellerne er forskellige.
    Jeg har ikke brugt mønster. Bare taget en gammel avis og har målt lidt ud, klippet, foldet og så tænkt igennem hvordan det kunne gøres smartest.
    God fornøjelse ;o)
    Jeg følger dig og dit nye cover ... tæt !!!
    Knus og hils

    SvarSlet