søndag den 18. august 2013

Om at holde et omdømme ved lige.

I det nye skoleår underviser jeg i dansk i både 3. og 4. kl. 4. klasse havde jeg også sidste år, så de og jeg kender hinanden godt. Den nye 3. klasse og jeg kender derimod ikke hinanden helt så godt. Det er dog rygtedes, at jeg er lidt tosset med ugler, og jeg har hørt, at de kaldte mig ugleelskeren, inden de alle blev klar over, at der på min dåbsattest står Anette - det er da også det navn, jeg (bortset fra mor) jeg "adlyder".
Søde som de er, har de spurgt, om de ikke kan få love til lave noget med ugler - det kan da godt tænkes, at jeg kan få det flettet ind i mine planer for dem....og for ligesom at kunne opretteholde mit omdømme som ugleelskeren, så købte jeg et Ipadcover og to notesbøger med - ja gæt - ugler.
Et til Marie og et til mig.
Bare lige indtil, jeg får syet mit eget.
En til 3. kl. og en til 4. kl.
Måske kan jeg finde på en spændende ide?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar