søndag den 18. august 2013

Ny inspirationskilde.

Marie og jeg var i Aalborg i går for at ose. Vi skulle egentlig kun i H&M efter gamacher, men men men....vi fik da både købt nye sko til Marie, prøvet løbesko til undertegnende og så købt dette inspirerende magasin med tasker:
Der på forsiden er jo nemlig en skuldertaske og mønsteret på sådan en, har jeg ledt efter længe. Og så var prisen sat 50% ned, og det gjorde jo bestemt ikke noget.
Jeg synes, den er super flot og jeg tænker, at jeg kan bruge nogle af alle de mange gamle broderier, jeg har liggende i gemmerne. Det er i hvert fald planen.
Der stod på forsiden, at der er over 35 ideer til tasker. Udover skuldertasken, synes jeg også denne frokosttaske er sjov. Der er bare det "problem", at syvejledningen står på tysk.....puha, måske bliver det den største udfordring? Men måske skal jeg bare have det tyske gravet frem af gemmerne, ligesom jeg også har stof og garn liggende i gemmerne? Jeg prøver i hvert fald! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar