søndag den 12. maj 2013

En "djævel" i haven og gaver.

I torsdags gravede jeg denne "djævel" op i min have!!
Først troede jeg, det var en staude, jeg havde glemt, at jeg havde.
Efterhånden som den blev større, blev jeg i tvivl om det kunne være en bjørneklo.
Til sidst var jeg næsten sikker og det var min blomterkyndige veninde Bodil også.
Det var en bjørneklo, og den skulle bare fjernes. ASAP! Så på med handsker 
og lange ærmer og så var det ellers bare om at få den gravet op. 

Heldigvis er der andre planter, der spirer:
Nemlig disse kartofler, så nu jeg jeg også kartoffelavler - i hvert fald i det små.

I går fik jeg givet disse gaver væk:
Grydelapperne var en lille del at gaven til Onkel Gert. Han er nu en del af trenden - 
altså det med at mænd får gaver kreeret af Elbrønd og Co.
Og sidst men ikke mindst: puden med oldemorternene til Faster Helle. 
Jeg har hørt, at den passer fint til hendes sofa ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar