onsdag den 6. februar 2013

Klar igen ;-)

Kleenex, stærke bolcher og otrivin har været fast følgesvend den seneste uge, men nu er der lys forude, og jeg har da også været på arbejde i dag. Herligt! Derfor har der også været slem stille på bloggen den sidste uges tid, men nu sker der noget igen.
I går fik jeg syet 3 nye mobilpunge. Det er Karen, der skal have ny og hun skal selvfølgelig have lidt at vælge imellem - derfor er der lavet tre i blå/grønne/tyrkise nuancer. Disse tre er med ekstra lang hank.
Så har jeg fået syet de tre sæt grydelapper, som jeg fik klippet for et stykke tid siden, færdige. Jeg har brugt forskellige skråbånd fra gemmerne. Jeg synes som altid, det er super sjovt at sy noget nyt af noget gammelt.


De nederste er syet af Sarahs aflagte jeans. De er næsten lidt for små, så jeg synes, det er bedst at bruge cowboybukser af en vis størrelse, for eksempel mine egne ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar