tirsdag den 19. februar 2013

For resten.....

I mine gemmer har jeg mange ting, som jeg har fået foræret. Bl.a har jeg haft 3 strimler sælskind liggende, som jeg har fået af Anne Mette - en af mine dejlige kollegaer. Inspireret af de andre kursister på syholdet på FOF, har jeg fået lavet et mønster på en vest, hvor jeg får brugt sælskindet. 
Da jeg jo ikke har så meget sælskind, kommer jeg også til at skulle bruge en del sort skind. Det har jeg heldigvis også liggende i gemmerne. Det sorte skind købte jeg på markedet på Portobello Road sammen med Anne Mette, da vi var i London.
Det kileformede stykke sæl, skal være i midten på ryggen, mens de to andre kommer til at være foran. Som I kan se, er der huller i skindet, men det "lappes med noget af mit genbrugsskind.

Jeg er spændt på det færdige resultat. Jeg har nemlig ikke den store erfaring i at sy beklædning i skind, men jeg ved heldigvis, hvor der er hjælp at hente ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar