mandag den 17. december 2012

Julegave til Liv.

Jeg har syet en julegave til Liv. Hun skal have en kjole med ugler. Kjolen er delvis en bestilling fra Liv. Mønsteret er fra Stof og stil. Selv synes jeg, kjolen er blevet ret sød. Selv Sarah og Marie synes, den er sød. Bare ærgerligt, at de er blevet for gamle til den slags kjoler. Heldigvis har min lillebror to piger i "sød-kjole-alderen", hvoraf Liv er den ene.

Inden den helt helt færdig, synes jeg, den var for mørk. Men det hjælp, at der kom skråbånd i halsen af samme stof som ærmerne, zig zag-bånd i overgangen mellem det sorte stof og uglestoffet og en lille tyrkis knap i halsen.
Der skulle selvfølgelig syes en "Elbrønd & Co" på, da Liv også hedder Elbrønd. Og stuen, hun er på, i børnehaven hedder "Uglebo". Med til kjolen hører også et par sorte leggings ;-) 

2 kommentarer:

  1. Hvor er den altså sød. Du er altså en knag til at sy ;o)
    Bare det var mig der havde nogen at sy søde kjoler til. Det kunne være så sjovt !
    knus

    SvarSlet
  2. Hej Hanne.
    Hvad med Karen? Eller er hun også blevet for stor til søde kjoler?
    Tak for dine altid søde kommentarer;-)
    Knus Anette

    SvarSlet