tirsdag den 25. december 2012

Et lille udplug.

Hvor er det herligt med sådan en stille juledag, hvor man absolut ingenting skal. Kun slappe af, se tv, spille spil, gå en lang tur, måske have gang i strikkepindene eller symaskinen og spise rester af julemiddagen til aftensmad.
Gaverne er pakket ud og vi skal kun have bytte en gave, så der er dømt total "no stress". Mine gaver var en blanding af nyt og gammelt, tøj og brugskunst, praktisk og for sjov og lige noget for mig ;-) I får her et lille udplug af gaverne - ikke fordi de andre ikke var gode, men fordi disse er de sjoveste.
En lille ugle-urtepotte fyldt til randen med knapper:
Et viskestykke med ugler:
Og en kageopsats lavet af gamle tallerkner og vinglas:
Jeg er ret sikker på, at kageopsatsen er købt i Forglem mig ej
på Kærgårdsvej i Rødding/Spøttrup. Her ligger nemlig en genbrugsbutik, hvor
omsætningen udelukkende går til velgørende formål.
 (Så vidt jeg husker er det til rumænske børn.)
Der er åbent den første weekend i måneden og der er mange skønne ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar