tirsdag den 21. august 2012

Havskum.

Indrømmet! Det er ikke blevet til det helt vilde krea-ting i sommerferien. Nu har jeg dog fået gang i strikkepindene igen. Denne gang er det et halstørklæde til mig selv strikket i havskumsmønster med Hot Socks Spectra. Jeg gik egentlig efter noget garn i 100 % uld, som automatisk skiftede farve. Men i butikken ændrede jeg mening, da jeg mærkede på dette garn fra Four Seasons. Det er dejlig blødt og består af 75 % uld og 25% polyamid. Så det endte altså med, at jeg strikker i det garn, som opskriften foreslår. Opskriften er at finde i et lille strikkehæfte, som fulgte med Hendes Verden i sidste uge.
Jeg vil mene, at det er et overskueligt strikkeprojekt, så det også når at blive færdigt, inden jeg får brug for at have et varmt halstørklæde på ;-) For øvrigt findes garnet i ret mange farve kombinationer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar