lørdag den 7. juli 2012

Fortrydelse => ekstra køretur

I går gik turen til Abbe Pierre i Tylstrup sammen med Maries veninde Ida, hendes søster Nanna og mor Bodil. På tilbagevejen var vi et smut forbi Røde Kors-butikken i Hjallerup. Der hang det fineste pink/brombærfarvet sæt med  en nederdel og en jakke i skind. Jeg er jo af den fornuftige type, og skulle ikke have mere skind!!! Heller ikke selv om der var meget skind til forholdsvis få penge!!!

Men så fortrød jeg. Og indstillede mig på at vente til mandag. Jeg tjekkede åbningstiderne og fandt ud af, at de rent faktisk havde åbent om lørdagen. Det er nemlig ikke alle genbrugsbutikker, der har det. Så afsted gik det og kl. 10.05 gik jeg ind af døren i Røde Kors i Hjallerup.


















Kl. 10.18 sad jeg i bilen igen med dette fantastiske sæt til den nette sum af 115 kr. Nu er det så bare, at finde ud af, hvad det skal blive til. Nogle gange kan jeg godt få lidt dårlig samvittighed, når den søde dame i genbrugsen siger: " Ja det er også et fint sæt tøj, du der har fundet dig." Og jeg så bare går hjem og klipper det op og laver det til noget helt andet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar