torsdag den 5. juli 2012

Camping look alike.

Vi hygger os i teltet, Sarah, Marie og jeg. Det er næsten som at være på camping. Vi spiser is, jordbær af egen avl og vindruer, hækler, drikker hyldeblomstsaftevand, surfer på nettet, er på Skype, ser Brødrene Mortensens jul ;-), laver idemylder til næste skoleår og leger 20 spørgsmål til professoren.


Jeg bliver vist nødt til at købe lidt mere Zpagetti, ellers bliver det et meget smalt tæppe. Tæppet skal ligge indenfor terrassedøren, den gamle måtte trænger voldsomt til at blive skiftet ud!
Selvom jeg har computer mm. indenfor rækkevidde, så er jeg alligevel sådan indrettet, at jeg også ofte bruger noget så gammeldags som blok og en blyant.


1 kommentar:

  1. Ihh... hvor hyggeligt ;o)
    Det er da så herligt med ferie og masser af tid. kan se, at I har fundet jeres "hjørne". Rigtigt dejlig sommer og højt humør.
    Sommerhilsner
    Hanne

    SvarSlet