søndag den 15. januar 2012

Tasker og sykurkus.

Det går stille og roligt fremad.
Mangler nu kun foret på Nayas taske
(og lidt mere på Celinas).
Så er uglen på klappen til Nayas taske syet på.
Så skal der vælges pyntesting til klappen.
Der er nok at vælge imellem.
Valget var nu ikke så svært.....
Hjerter måtte det blive.....
Nedenunder kan I få en fornemmelse af,
hvordan tasken kommer til at se ud, når den er færdig -
 forhåbentlig senere på ugen.
Der er nemlig en deadline - har jeg hørt noget om....


PS. I tre weekender har jeg nu været på sykursus uden at fortælle om det. Sikke noget!! Men jeg ved godt, hvad det skyldes: jeg kunne bare ikke finde ud af, hvad jeg ville sy. Meen det ved jeg nu....
Jeg fandt nemlig inspirationen hos Savage Culture, og de laver noget fedt og sjovt tøj. Lige mig!! Og når man ikke kan (så vidt vides) købe det i DK, ja så laver man det jo bare selv!! Så det vil I helt sikkert komme til at høre mere om!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar