mandag den 9. januar 2012

Hvad mon 2012 byder på?

Så har jeg atter fået gang i symakskinen - jeg har nemlig fået en sød lille opgave: jeg skal sy en - nej to fine tøsetasker til Carl Eriks børnebørn. Carl Erik er en af mine gode kollegaer og han har julelys i øjnene, når han taler om tvillingepigerne Naya og Celina. Taskerne skal være med lynlås - for de elsker at lege med lynlåsen på Bedstefars vest og så skal de selvfølgelig også have en hank, så de kan lege fine damer og have tasken hængende på armen ;-)
Både Sarah og Marie har leget fine damer og elsker tasker. En af de tasker, de begge har haft stor fornøjelse af, er denne lille taske fra Samsonite, så den er inspirationskilden til taskerne til Carl Eriks børnebørn.
Her stof, bånd og knapper til inspiration. Taskerne bliver næsten ens, men også forskellige. Det skal jo være sådan, at de kan kende forskel....
Det kan godt tænkes, at der sniger sig en lille ugle på taskerne .....
Så indtil videre ved jeg i hvert fald, at 2012 byder på syning af to tasker til to små piger, som er højt elsket af deres bedstefar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar