søndag den 19. marts 2017

Hold da op....

For et loppemarked, jeg blev lokket ud til i går.....jeg kunne desværre ikke følges med Bodil, som lokkede mig, men så kunne jeg jo lokke en anden med, nemlig Lene ;-)
Der blev købt knapper, selvfølgelig! Måske var de endda oven i handlen sammen med en lille tindåse.
De findes jo for det meste i poser, æsker og cigarkasser. Det gjorde de også i går. Skidt og kanel blev sorteret fra og efter en omgang i opvaskebaljen, så dyngen således ud.....
Det er ret sjældent, jeg køber møbler eller andre store ting på loppemarkeder. Dels mangler vi ikke noget og dels bor vi i et lille hus, men denne her kunne jeg ikke stå for.....
Den er blevet vasket, men jeg tror også, den skal have en anden farve. Det gode er, at den kan hænge på væggen og så er det som om, den ikke fylder helt så meget, som hvis, den ikke kunne hænges op. Eller er det bare en god undskyldning?
Jeg tror, de ekstra rum, er nogle, der er kommet til senere. Det ser nemlig lidt "hjemmegjort" ud på ikke en ikke helt så professionel måde.
Det sidst jeg blev fristet af, var en lille tindåse med låg.
Den har fået plads sammen med de små tinlysestager.
Se, så gik lørdagen med fejringen af ældstebarnet, som dog hellere ville være sammen med sine efterskoleveninder, loppemarked og besøg hos gode venner.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar