onsdag den 21. december 2016

Knapper og nyt krus.

Jeg fik foræret en pose knapper i mandags. Arvegods fra en ukendt farmor - jeg kender dog barnebarnet, en af mine tidligere elever på skolen ;-)
Fnuller, sikkerhedsnåle, hægter, støv og poser i skøn sammenblanding. Hun har helt sikkert haft styr på sine knapper - denne farmor. I poserne lå små håndskrevne sedler med "knappe til ny forårjakke", "knapper til grøn kjole", "knappe til blå frakke" og andre små huskesedler.
Så er fnuller og andre mærkelige ting sorteret fra.
Rene og skinnende knapper. Jeg skal bare lige være helt sikker på, at de er tørre, inden de bliver sorteret......der er en del perlemorsknapper og glasperler ;-) Det var en super gave at få sådan en mandag aften ;-)
Tirsdag morgen stod der en gave på mit skrivebord, da jeg tjekkede ind.....
Altså, hvor heldig er jeg lige? MEGET! En gave fra min søde og betænksomme kollega, Anne Mette. Selvom hun er matematiklærer ved hun godt, at det er vigtigt med kommaet det rigtige sted......(måske er det mest en intern joke ;-)) I hvert fald er det jo et helt perfekt krus til mig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar