lørdag den 28. maj 2016

Der "strimles"......

Der skal tyndes ud i cowboybukserlageret! Det gøres bl.a ved at sy puder og en taske. 
Banerne er 12 cm brede, og er primært blevet til af buksebenene. Jeg har nemlig syet masser af grydelapper, og de laves jo af baglommerne og så er der ligesom en masse rester.....
I dag har jeg syet disse to puder. Der er lynlås og et Elbrønd & Co-mærkat på bagsiden ;-)
Tasken har i et stykke tid været "in progress". Der mangler hanke og beklædning til indersiden. Jeg 
overvejer at opgradere mine tasker med en indvendig lomme med lynlås. Lommen kan bruges til pung, kørekort, nøgler eller andre lidt mere værdifulde ting, vi kvinder nødvendigvis har med i vore tasker.....
Jeg har en stort set magen til, som jeg bruger til skoletaske/skolenet. Selvom jeg har brugt stof fra cowboybukserlageret, kan man faktisk ikke se, at jeg har været i gang......så jeg må jo hellere fortsætte med syningen!!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar