mandag den 21. marts 2016

"Specialopgave"

Jeg har fået en specialopgave.......
Jeg skal sy betræk til hynder.......
Det er hynder til en båd, som gode venner næsten lige har købt.....
Der er mange, og de har alle forskellige størrelser og faconer.......
Det nye betræk er gråblåt og meget pænere end det gamle. Vi genbruger velcrobånd og lynlåse samt skumgummihynderne.
Marie er sendt på påskelejr på Djursland (Toggerbo), Sarah og Henrik er på arbejde. Så jeg hygger mig mig med hynderne.....
Det kan da kun bliver pænere, synes I ikke?
Min egen symaskine er til service/eftersyn, men jeg har lånt en med hjem fra mit arbejde. Men det bedste af det hele er, at vi har lavet en deal.....når jeg kalder, kommer Lene og Anders og hjælper hos os. Jeg nævner i flæng: indkørsel, facaderenovering, isolering af underetage eller andet. De skal nok få lov til at gøre gengæld....
Og mon ikke jeg også kan få en bette tur, når der er "indflytterfest"?









Ingen kommentarer:

Send en kommentar