fredag den 10. juli 2015

Ups I did it again....

Var fordi en genbrugsbugsbutik i Søndergade i Aalborg. Jeg har flere ting, jeg kigger efter, når jeg er på loppejagt, f.eks knivbukke og blå Søholm. Men oftest er det knapper, der kommer med hjem. Det var det også i dag. 
Tit formår jeg at gøre en handel.....
Anette: "Hvad koster Jeres knapper?"
Damen i butikken: "Tja, hvad skal vi sige....3 for 1 kr."
Anette: "Ok, hvad koster hele skålen?"
Damen i butikken: Skal du have dem alle sammen?"
Anette: "Ja, det er sjovest."
Damen i butikken: "Ja, det kan jeg godt se. Vil du gi' 30 kr for dem alle?"
Anette: "Ja, det er vist en fin pris......" Og således købte jeg butikkens beholdning af knapper. Da jeg kom hjem, måtte jeg lige tælle dem. Der var 329 stk......
Her er et lille udpluk af nogle af knapperne - de er alle med øje bagpå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar