lørdag den 4. juli 2015

Den tid på året....

Så er det som bekendt sæson for hyldeblomster, og det betyder hjemmelavet saft. Jeg har jo også lovet Marie, at der er masser af saft, når hun vender hjem fra Færøerne om en uge ;-) og jeg holder, hvad jeg lover.....
Som altid er der en lys og mørk udgave ;-) der findes ikke noget bedre. Naboens søn har sågar sagt, at det smager bedre end cola. Det tager jeg som en kompliment....

Jeg har været på "lånemarkedet".....jeg har nemlig tyvstjålet fotos fra Nørresundby Spejdernes Facebookside....som I måske har læst/opfanget på tidligere indlæg, er Marie draget til Færøerne sammen med spejderne i 12 dage. De kommer hjem næste lørdag. I torsdags havde hun fødselsdag - men jeg er sikker på, at hun er blevet fejret på behørig vis. Har endda hørt, at nogle af veninderne havde fået plads til gaver i rygsækken.
Marie fejres fra morgenstunden. Jeg er helt sikker på, at spejderne ikke er helt så pinlige som hendes forældre, når der synges fødselsdagssang.....
Kort med vandreruten.
Marie på vandretur i tågen. Min mor har også været på Færøerne og hun siger, at man kan oplever alle årstider på en dag. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar