torsdag den 26. marts 2015

Noget om strikkepause og nyt på pindene.

Nogle gange går tingene ikke altid, som man håber......jeg har været vild i varmen for at strikke den norske trøjen fra "Kofteboken". Men nu er jeg kommet til ærmerne og mangler 45 masker! 45 masker ar altså ret mange at mangle.....så nu holder jeg pause og ser om jeg kan regne ud, hvor fejlen er sket. 
Strikketøjet, der holder pause.....
Til gengæld har jeg slået masker op til denne trøje: 
Jeg har fundet den i en gammel bog for længe siden og faldt bl.a. for den, fordi den i bogen bliver kaldt "Aalborgtrøjen". Opskriften er kun i str. 6-7 år og str 42, så nu er jeg ude i, at jeg selv må regne opskriften ud! Indtil videre går det meget godt.
Og det bedste er næsten, at jeg kan se tv eller snakke samtidig med, at jeg strikker. I hvert fald skal den med i strikkeklub i aften ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar