søndag den 15. marts 2015

Hvad sker der for dig, Anette?

Det spørgsmål har - efterhånden et par stykker af mine trofaste læsere, som jeg også møder i real life - spurgt mig om. Jeg ved det ikke, men jeg kan jo godt se, at der efterhånden går længere og længere tid mellem indlæggene. Det er som om, der tegner sig et mønster: det sker mest på bloggen, når jeg har ferie.....jeg har tænkt og tænkt over, hvordan det kan være og spørgsmålene har bl.a været:

- Er tiden løbet fra bloggen?
  Nej, synes jo egentlig stadig jeg har lyst til at dele mine kreative aktiviteter med Jer.
- Bruges tiden på Instergram i stedet for?
   Instergram tager jo ikke tid på samme måde, som en blog, hvor man som regel skriver mere. Så 
   har I lyst, kan I altså også følge mig på Instergram ;-)
- Trækker min nye hverdag/arbejdstidsregler tænder ud?
   Måske, fakta er jo, at jeg ikke længere får sat mig ved symaskinen om aftenen. Jeg falder i søvn på  
   sofaen, når der er smurt madpakker, ordnet vasketøj (uendelige bunker!), købt ind, lavet mad, kørt 
   med børn ( er måske så meget sagt - hun fylder 18 på onsdag) til fodbold, passet strikkeklub og 
   kaffe med naboerne. Men alt det gjorde jeg jo også før.....OG der er nu også noget godt ved de 
   arbejdstidsregler. Jeg har nemlig FRI, når jeg kommer hjem!
- Måske har vinteren bare været ekstra mørk i år?
  Fakta - tror jeg nok - er, at det har regnet i litervis og dermed har det også været ekstra mørkt. I hvert 
  fald synes jeg, at solen og foråret giver energi og bedre humør. Hvis det er sandt, er der jo håb for-
  ude.....

Der er også stadig mange ideer, jeg gerne vil afprøve - både privat og arbejdsmæssigt. Jeg er slet ikke færdig med at genbruge cowboybukser, der er strikketøj på pindene og Maries konfirmation venter forude - den skal I nok høre nærmere om! 

Vores sykursus er startet op efter en længere pause, og hold nu fast!!! Jeg er færdig med min habitjakke. Var dog lige ved at opgive, da knaphullerne drillede - altså sådan for alvor! Men her er den:

Den er syet i det lækreste mørkeblå uldstof og knapperne er genbrugsknapper fra Købmandsgården på Egholm.
Tror, jeg skal have den på i morgen på arbejde. En af mine skoledrenge, Niels, har nemlig gentagne gange spurgt til, hvordan det går med at sy "den habitjakke". Nu skal han få den at se, skal han! Og på fredag skal den i hvert fald med på sykursus!

FORTSAT GOD SØNDAG.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar