lørdag den 31. januar 2015

Når man må ændre på sine planer.....

I går var Jane og jeg taget til Garnudsalg i Gug.....
Jeg skulle jo have mere garn til mit karrygule tæppe.....
Men, som jeg måske burde havde sagt mig selv, var indfarvningen en anden, samtidig var de nister af garn, som gjorde garnet til en tweed, en helt anden farve!
Så står man jo der og skal til at tage store beslutninger.....
Som pt er udsat! Jeg gider ikke trevle op, men hvad er alternativet? 
Så nu ligger tæppet i dyngen (som dog er forholdsvis lille) med ufærdige projekter. 
Så kan jeg tænker over, hvad jeg gør.....

Men værre er det jo ikke. Der er andre garnbutikker og en ny trøje, som jeg gerne vil strikke, så har jeg købt garn til en af de norske trøjer, som er i Kofteboken!
Jeg er helt klar til at gå i gang! Mangler bare lige en kop kaffe inden for rækkevidde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar