søndag den 4. januar 2015

Ferielæsning.

Der har været masser af tid til at læse i denne juleferie. For første gang er det lykkedes mig at læse en bog færdig på e-reolen.....ja faktisk hele 4! Hva' siger I så? 
Hvis I lover ikke at sige det til nogen, så vil jeg godt indrømme, at jeg i lang tid har været irriteret over, at ipad-skærmen hele tiden drejede sig, når jeg skiftede stilling. Jeg læser nemlig ofte i sengen, men så var, at mit kvikke hoved kom i tanke om, at man jo kan låse skærmen, så den ikke roterer....se, det er smart! Og så kan man forstørre teksten, så man helt kan undvære brillerne. Så var alle forhindringer ligesom ryddet af vejen.....
E-reolen findes som en app, og man låner via sit cpr.nr og bibliotekskode. I mit tilfælde den samme, som jeg bruger, når jeg går på biblioteket i Nørresundby/Aalborg. At bruge e-reolen kan især anbefales, hvis man er for doven til at gå ned på biblioteket.....
I hvert fald har jeg været godt underholdt at disse bøger, som alle har handlet om kvinder og mænds forhold til hinanden og hvad dertil hører.....og så har de alle haft et glimt i øjet, så jeg har fået motioneret lattermusklerne - benmusklerne blev jo skånet for gåturen til biblioteket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar