fredag den 5. december 2014

Julepynt af kobbersprayede valnødder.

I dag har vi julehygget i min 5. klasse. Vi har ryddet op efter vores helt fantastiske skuespil (en modernisering af Et juleeventyr skrevet af Charles Dickens). De var så dygtige!! Vi har set julekalender, hørt julemusik, lavet julepynt og spist pizzaer sammen med forældre ;-)
Vi lavede blandt andet valnødder, som vi sprayede med kobber. Nu hænger de ned fra lamperne i klasselokalet. Jeg fortsatte, da jeg kom hjem.....


Disse skal bruges til en bonus-fødselsdagsgave til min svigerinde Liselotte. Så skal jeg vist også have lavet nogle til min selv. Jeg elsker at lave pynt af ting, som man kan finde i naturen (i dette tilfælde i køkkenskabet) eller hvis jeg kan få noget genbrug sneget ind.....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar