søndag den 13. april 2014

Jubii - tæppet er færdigt.

Så  er tæppet færdigmonteret og lagt på plads ;-) Jeg har brugt en hel uge på at tage mig sammen....
Jeg har kravlet rundt på gulvet for at sy tæppet fast på bagbeklædningen, som er et anti-glid-tæppe fra Ikea til 49 kr. Det passede meget fint i størrelsen. Jeg besluttede mig for at kante med  cowboystof.
Det krævede mønsterpapir under tæppet for at få det til at glide i symaskinen, men jeg er ganske tilfreds med resultatet. Jeg burde sy et mere.....til den anden ende af stuen, men jeg er nærmest gået tør for aflagte coyboybukser, så nu må jeg på jagt efter flere.....mange flere.
I morgen, når det er blevet lyst, kan I få det færdige resultat at se - det er alt for mørkt til at tage billeder, så glæd Jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar