tirsdag den 15. april 2014

Cowboyuglen" part II

Må jeg præsentere? Cowboyuglen - tror, den kommer til at hedde Oskar. (Opkaldt efter en af mine elever i 4. kl - det er nemlig ham, der har skaffet mig mønsteret fra sin bedste)
Han er lidt skæv, men mon ikke jeg kan få skubbet fyldet lidt bedre på plads? Jeg har en tyk flamingoplade i bunden, så kan han bedre stå på gulvet.
Han er en eksklusiv ugle: der er minkpels omkring øjnene og til næbbet har jeg brugt en rest guldskind.
Bag på den ene vinge er en lynlås, så man kan putte hemmelige ting i vingen ;-) Han har været super sjov at lave, men han fylder jo "lidt" i vores lille hus, så han udfordrer mig lidt. Men en ting er sikkert.....Han skal udstilles på FOF inden sæsonopstart. (Hvis jeg er heldig, og der bliver oprettet hold, skal jeg nemlig undervise i genbrug af cowboybukser ;-))



Ingen kommentarer:

Send en kommentar