søndag den 23. marts 2014

Sykursus - habitjakke og bukser.

En ting er sikkert.....jeg bliver ikke færdig i denne omgang (godt der er planlagt nye kursusgange til efteråret!)
Jeg bliver ikke færdig, heller ikke selv om, jeg syr herhjemme. Habitjakken er kun lige syet sammen, men dog rettet til, så den nu sidder perfekt. Jeg mangler ærmer og evt. tilrettelser, krave, lommer og knaphuller - de skal sikkert være paspolede - foer, oplægning og sikkert noget jeg endnu ikke er klar over....
Men lige nu hænger den fint på en bøjle og venter på, at syersken får tid.....
Og for at det ikke skal være være løgn, har jeg også gang i et par grå bukser.....med en skrækkelige masse overskæringer.
Ja, jeg behøver i hvert fald ikke kede mig.....og det er jo skønt.

NYD SØNDAGEN OG DET GODE VEJR;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar