søndag den 2. marts 2014

Genbrug af jeans.

Havde ellers afsat weekenden i kreativitetens tegn.....
Der var så mange ideer, der skulle prøves af.....
Der var så mange ting, jeg synes, jeg var lidt bagud med.....
Men i stedet for måtte jeg krybe under dynen med lommeletterne inden for rækkevidde.....
Nå, men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget.....
Jeg har nemlig kigget mig omkring, mest på Pinterest, og fundet endnu flere spændende projekter. 
Kig med!

Måske en ide til Det kreative Værksted eller håndarbejde i 4. kl?
Denne nøglering er da også meget sød.
Der var også lidt julepynt, det er selvfølgelig lidt udenfor sæsonen, men det bliver ideen jo ikke mindre god af.....
Måske var det noget for sy-pigerne på FOF? Den er da ret sej.
Jeg går og overvejer, om jeg skal sy nogle store gulvtæpper til stuen af cowboybukser, og jeg fandt da også lidt inspiration.

Egentlig hælder jeg mest til en lidt anden udgave, nemlig lidt a la denne pude, altså bare som et stort gulvtæppe.
Så var der også et par sjove ideer.....
Futter.
Taske i crazy patchwork. Imponerende flot, hvis du spørger mig!
Sjove huse af gamle jeans og andet brugt tøj. Det kunne jeg godt tænke mig at kaste mig ud i sammen med 4. kl. De er nemlig rigtig gode til at være kreative!
USA made of jeans. Wauw!
 
Sidst men ikke mindst: disse skønne tøjdyr.
Puha, jeg må hellere se at blive rask, så jeg kan komme i gang med at sy.....









Ingen kommentarer:

Send en kommentar