fredag den 26. april 2013

Konfirmationsgave til Mette Blomsterbergs efterfølger.

Jeg har syet et forklæde til Mette Blomsterbergs efterfølger, Edith, som skal konfirmeres på søndag. Hun er vildt god til at bage, hvilket jeg i flere omgange har nydt godt af, da jeg er i strikkeklub med hendes mor. Hun har efter sigende også selv bagt en stor del at kagerne til kagebordet på søndag. Jeg synes derfor, at et forklæde er en oplagt ide til gave ;-) Jeg har allieret mig med Ediths lillesøster Asta, og fået at vide at konfirmantens yndlingsfarve er grøn. Derfor er alle bånd og syninger grønne.
Nu bliver forklædet strøget en ekstra gang og pænt pakket ind, så det er klar til aflevering på søndag. Jeg ønsker Edith en god og minderig dag ;-)
Selv skal jeg på søndag sammen med Birgitte svinge fadene til Anne Mettes datter, Helenas konfirmation. Jeg har syet en tillægsgave til Anne Mette, nemlig grydelapper, der matcher hendes forklæde. Anne Mette har nemlig skaffet mig en kæmpe dynge aflagte jeans. TAK!
Jeg har været på indkøb og købt masser af skråbånd og zigzag-bånd til flere forklæder. Jeg tror, det årets gavehit i familien....
Endnu et forklæde med grønne bånd og syninger har set dagens lys. Det er også en fødselsdagsgave.
I skrivende stund er der jo stor sandsynlighed for, at jeg skal på arbejde på mandag, da regeringsind-grebet i skolekonflikten formentlig bliver vedtaget i løbet af i dag.  Anne Mette og jeg havde ellers planlagt at lave stuen om til systue på tirsdag og få syet forklæder, grydelapper mm af alle (okay så, sikkert kun nogle af dem) de aflagte jeans. 

GO´ FORLÆNGET WEEKEND TIL JER ALLE ;-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar