tirsdag den 13. november 2012

Måske når jeg det i år....

Måske når jeg at have adventskransen klar inden 1. søndag i advent i år. Jeg er nemlig allerede gået i gang med at strikke den. Ja, du læste rigtigt. I år skal den nemlig strikkes - jeg har set ideen i Burdas juleudgave. Designeren er Stine Hoelgaard Johansen, som også har bloggen www.stinehoelgaard.blogspot.dk Jeg har fået beklædt en halmkrans med strik, sat lyseholdere, som iøvrigt er købt på Egholm, i og strikket blade. Så nu skal den bare pyntes med filtkugler og lys. Jeg overvejer, om jeg skal filte kuglerne selv eller tage den nemme løsning og købe dem.
Det øverste billedet er taget indendørs om aftenen, hvor imod det nedereste er taget udendørs om eftermiddagen. Gad vide, om jeg nogensinde får lært at tage billeder, så der ikke er så stor forskel? 
Sådan en strikket adventkrans har jo også den fordel, at den kan holde sig til næste år. Og så når jeg det også til tiden næste år!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar