søndag den 18. november 2012

Kjoler i "støbeskeen"

Der er pt. 3 kjoler i støbeskeen. Den ene har været længe undervejs.....nu skal den bare lægges op, men jeg har brug for min assistent til at hjælpe med oplægningen. Hun siger dog, at jeg bare skal lokke med kaffe.... 
Jeg har været på  sykursus fredag og lørdag. Der kom gang i en ny kjole, den glæder jeg mig til gengæld til at få syet færdig. Jeg fik denne seddel stykket i hånden af Gurli en aften til sykursus med ordene: "Anette, er det her ikke noget for dig?" 
"JO" kunne jeg så svare, så da turen gik til Århus i efterårsferien, blev der købt stof!! Ja nu er det jo ikke fordi, man ikke kan købe stof i Aalborg, men der er denne særlige butik (Citystoffer) i Århus, hvor man ud over spændende stoffer også får en super service og vejledning.
Da jeg også skal på sykursus i næste weekend, kan jeg med lidt held få den finpudset og rettet til, så jeg sammen med min søde assistent selv kan sy den færdig ;-) Den oprindelige designer hedder Eva Claudi.

Jeg har også gang i en kjole med ugler til Liv. Sidste gang jeg så hende hos Bedste, spurgte hun da også, om hvornår hun fik sin kjole.....hun glemmer nemlig ikke, at jeg har lovet hende at sy en kjole til hende ;-) Og hun skal selvfølgelig have den, mens hun stadig går i børnehave. Hun går nemlig på Uglestuen!
Den skal pyntes med skråbånd og rynkes til i halsen og i ærmerne.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar