lørdag den 22. september 2012

Hæklet LP.

I går gik min musiktossede, rummelige, hjertevarme og fantastiske kollega Carl Erik på efterløn. I gennem mine år på skolen, er han den person, jeg har arbejdet sammen med i længst tid - og jeg har aldrig kedet mig i hans selskab ;-) Derfor skulle dagen i går også være festlig og det blev den! Med masser af sang, musik, taler, gaver og en lille smule tårer. Vigtigst af alt, tror jeg, at hovedpersonen havde en uforglemmelig dag ;-)
Mit lille ydmyge bidrag til gavebordet var en hæklet pude forestillende en LP.
Med hjælp fra Kirsten - en af pigerne fra sykursus - var det muligt at få LP´en "udgivet" i Carl Eriks navn. For at få det hvide til at forsvinde, var det nødvendigt med lidt vand.
LP´ens bagside er dog ikke hæklet men syet i sort hørstof og rød lynlås. For at få LP´en til at fremstå med riller, har jeg hæklet fastmasker ovenpå de fastmasker, jeg hæklede for at lave selve LP´en.
Indpakket i cellofan og et kort med noder formet som hjerter ....... så er puden klar til aflevering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar