lørdag den 7. april 2012

"Wrong-klips"

I filmverdenen opererer man med begrebet "from-klips" - var det ikke De Nattergale, der lavede denne engelsk-danske kombination til deres The Julekalender? Tror det...... Nå men nu kan I se, hvad der kom ud af mine "wrong-klips", som jeg så ubetænktsomt fik lavet i forbindelse med klipningen af min sy-kursus-kjole.
Der var stof til ikke mindre end 4 mobil-punge, og desuden er cirklerne fantastiske at bruge til
øjne!
En dynge mobilpunge, som bare venter på hanke.
En dynge hanke, som bare venter på at blive syet...
Den ene af mobilpungene har fået en flettet hank, som jeg har købt. Jeg synes, det er ret svært at sy en pæn hank, især hvis den er sat sammen af flere stykker skind, og det er det jo tit, når man som jeg bruger gamle skind- og læderjakker fra genbrugsbutikkerne.
Jeg fik også brugt de sidste rester af et par hvide læderbukser. At få noget syet færdigt er for mig også tit en måde at få ryddet op på, så lige nu er der temmelig ryddet på mit "syværelse" ;-)
De sidste sneugler
Mobilugler med uglestof.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar