fredag den 27. april 2012

Om lidt er det forbi.....

Lige om lidt skal jeg afsted på sykursus, og lidt senere er det forbi for denne gang. Så jeg håber, jeg når ret langt med min kjole i strækstof ..... i hvert fald så langt, at jeg selv kan sy den færdig med de rigtige finesser syet på den rigtige måde ;-)

Jeg er blevet inspireret af denne kjole:
Kjolen er designet af Gudrun Sjöden, en svensk designer. Jeg fik øje på kjolen, da vores skolesekretær Laila en dag havde den på på arbejde. Jeg er ved at sy kjolen i nogle helt andre farver, nemlig disse:
Her er kjolen riet sammen, og skal rettes til, for den sidder ikke helt, som den skal. Heldigvis er det indsyninger, der gør, at den kommer til at sidde perfekt!
Selvom vores sykursus er slut for denne gang, er jeg næsten sikker på, at vi alle ses igen. Til efteråret er der jo et nyt kursus, hvor programmet står på skjortebluser og jakker. Men vi kan vist også få lov til at sy "udenom" programmet. Så tak til alle pigerne for et hyggeligt og lærerigt kursus ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar