søndag den 4. marts 2012

Customizing - fordi det er sjovt ;-)

Nogle gange kommer man så langt ind i tøjskabet, at man finder noget, man egentlig havde glemt, at man havde. Det gjorde jeg i hvert fald i går..... jeg fandt nemlig denne cardigan, som for år tilbage var min fars.
Jeg har egentlig ikke brugt den særlig meget, men det kan der måske laves om på, hvis den bliver shinet lidt op. I de såkaldte gemmer, havde jeg nemlig noget Liberty-stof, hvor der udover sort, rød, lyserød også er samme blå farve som i cardiganen.
Planen er som følgende: de eksisterende knapper skiftes ud med røde knapper, der syes lapper på albuerne og så laver jeg et bånd, som skal syes på hele vejen rundt langs kanten. På den måde skabes der sammenhæng mellem de røde knapper og lapperne på albuerne.
Det færdige resultat er sådan ud. Jeg er ganske godt tilfreds, og jeg tror, jeg kommer til at bruge den mere, end jeg gjorde før ;-)


1 kommentar:

  1. Den er blevet rigtig flot og smart. Sjovt når man kan genbruge noget, man har i forvejen og med få midler kan genskabe noget nyt

    SvarSlet