søndag den 19. februar 2017

Ferie....

I år skal der ske noget nyt til fastelavn. Jeg plejer jo næsten altid at være Cirkeline - syede to Cirkelinekjoler, en til Sarah og en til mig selv, da hun var tre år (nu er hun 20 lige om lidt) og gik i Børnehuset Cirkeline. Men i år må Cirkeline 'ligge over'. Jeg skal være en korsedderkop......
Korset applikeres på en aflagt sort t-shirt. Det er gjort ;-) så nu skal jeg lave ekstra ben, som syes af endnu en aflagt t-shirt. Benene fyldes med fiberfyld og syes ind i sidesømmen på t-shirten. Jeg skal have lavet et system med benene, så de løfter sig i takt med, at jeg bruger armene. Mere om det senere på ugen..... Resten af kostumet er sorte gamacher og en sort badehætte. Tænker, det bliver den største korsedderkop i Hou Skoles historie.....

Jeg har lagt sidste hånd på min cowboykjole. Den er blevet rigtig fin, og mon ikke, den bliver en af yndlingskjolerne?
I over skæringerne er der indsyet kobberskråbånd, ligesom der også er lommer skjult i overskæringerne. I ryggen er en kobberlynlås. Så nu kan jeg gå i gang med min denimskjorte, som er designet og klippet ud. Sæt i gang!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar