fredag den 26. februar 2016

Noget om knapper (endnu en gang.....)

En tøsetur til Aarhus indeholder næsten altid også et smut forbi Brugtvareterminalen i Viby. Jeg leder stadig efter en større bordlampe med blå glasur fra Søholm, knivbukke og en champagnepisker. Det var der desværre ikke skyggen af i går - til gengæld var der denne lille trææske, som kun kostede 50 kr (med indhold).
I æsken var der rester af (ildelugtende) broderigarn, det røg straks i skraldespanden. Men der var også masse af skønne knapper ;-) en del af dem endda i porcelæn eller glas. Kig med på billederne, hvis du vil se, hvad æsken gemte......
De 10 knapper øverst til venstre er ret sjove. Jeg synes, de ligner abehoveder.....
Hvide knapper i mange forskellige afskygninger.
Så selvom jeg ikke fandt det, jeg oprindelig ledte efter, synes jeg alligevel, jeg fandt loppeguld.....








Ingen kommentarer:

Send en kommentar