søndag den 1. november 2015

Genbrugsjul

Ved godt, det er lidt tidligt.....men jeg er altså ikke den første blogger, der begynder at jule! Det er også dukket op på Instagram i stor stil, så bær over med mig. 
Der er blevet kasseret masser af bøger på vores skolebibliotek, og man kan jo ikke bare smide bøger ud, vel? Men måske kan man lave julepynt ud af dem? Jeg har tænkt selv og kigget rundt på www og har lavet en lille liste med ideer.
Måske kan det være være en ide til vores juleklippedag på skolen? Jeg skrev jo lige før, at man jo ikke bare smider bøger ud, men jeg kan også mærke, at jeg synes, det kan være lidt svært at klippe i nogle af dem - især børnebøger med fine illustrationer.....men her er et lille udpluk af, hvad jeg nåede i aftes.
Der er hjerter, kræmmerhuse og diamanter. Søstrene Greene har en fin DIY på deres hjemmeside til diamanterne. Den brugte jeg. Se mere i morgen, mon ikke der er et par færdige eksemplarer?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar