søndag den 6. september 2015

Jeg siger ikke op i morgen.....

Lad os bare slå fast: "Jeg ikke siger op morgen" Jeg beholder mit lærerjob i Hou! Jeg havde jo en stand i Blokhus/Hune til deres Secondhand/upcycling marked og vejret var mildest talt IKKE med os! Jeg havde ellers haft travlt med forberedelser, havde endda fået mobilpay - skulle jo nødig gå glip af en handel - syet og fundet frem i galskab.
Der var endda købt Blue Jeans ind til formålet, men regnen - ja jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige, om det var den eneste grund - holdt kunderne væk.
Men heldigvis har vejret jo artet sig, og i dag har jeg høstet de første brombær og de sidste rabarber. Jeg har aldrig tidligere plukket - eller hvad man nu gør med rabarber - så sent på året. 
Nu kommer de i fryseren. Glædelig søndag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar