søndag den 10. august 2014

Bagagerumsmarked i Skalborg.

Marie og jeg drog af sted til det, arrangørerne siger, er et af Danmarks største bagagerumsmarkeder. Om det er sandt, skal jeg ikke kunne sige, men der var i hvert fald mange mennesker og ikke mindst biler. Hold da op.....p-pladsen var overfyldt, men vi var forudseende og parkerede på den anden side af Hobrovej.
Jeg var på udkig efter et fad, som passer til mine blå vaser og lampen fra Søholm.

Lidt svært at se i modlys, men den har altså samme blå farve som vaserne. Og minsandten om jeg ikke finder fadet til den nette sum af 75 kr.
Sidste søndag så jeg også et på et loppemarked, men sælgeren ville have 200 kr og kunne kun pruttes ned til 175.....godt jeg ventede!
Udover fadet købte Marie 2 skildpadder af træ. De er til bedsteveninden Katrine, som samler på skildpadder. En kostede 8 kr, men vi fik begge 2 for en 10'er. Nu er de pænt pakket ind, så de kan komme med i skole og gives til Katrine ;-)
Det sjove ved dem er, at de nikker med hovedet, når man kører med dem ;-)






1 kommentar:

  1. Sikke et fint fad . Og søde skildpadder - dejligt med nogle gode fund :)

    SvarSlet