lørdag den 21. juni 2014

Grydelapper i stakkevis.

Jeg sad ved symaskinen det meste af dagen i går. Det kom der denne stak grydelapper ud af: 
Jeg tror, jeg har fået ny nye yndlingsgrydelapper; grydelapper i en af mine yndlingsfarver lavet af mine yndlingsbukser (snøft) med ugler ;-))
Egentlig synes jeg jo, at de alle er unikke og dermed også lidt yndlingsgrydelapper hver især. Nogle pga en fed lomme med gode detaljer, nogle pga skråbåndet lige rammer plet og nogle fordi jeg kan huske hvem, jeg har fået bukserne af.

Hvilket sæt grydelapper kan du godt lide?








1 kommentar:

  1. Hejsan
    Fina ting du gör/laver. Jeg kan godt lide allesammen men dem med de orange skråbandet.
    Du må gerne kigge i min blogg
    rosagron.blogspot.com
    Have en fortsat god dag fra Inga-Lill i Malmö

    SvarSlet