lørdag den 23. juli 2011

Ugler i stakkevis.

Så er jeg på banen igen efter en lille og hyggelig ferietur til København, hvor vi var turister med stort T. Pigerne blev bl. a "slæbt" med på Nationalmuseet, Christiansborg kanalrundfart, Bakken og Christiania.

Før vi tog til staden, fik jeg jo noget meget fint skind foræret og lovede som tak at sy mobiltelefon-punge. Dem er jeg nu gået i gang med.

Idas mobilpung med yndlingsfarverne
 lilla, pink, rød og sølv.

Mobilpunge på vej til Vestervang.
Jeg har ændret på vingernes form, de er nemlig blevet buet. På de "gamle" punge var de trekantede. På trods af, at jeg har monteret skindtrykfoden på symaskinen, er de svære at sy, der er nemlig stadig lidt modstand, men skindet føles også næsten som ruskind, og så er det utrolig blødt og lækkert. Med lidt held bliver jeg færdig i løbet af i dag - det vil i hvert fald være rart at få dem færdige - det roder nemlig sådan i stuen, når jeg har gang i "ugleriet".

Der er ladet op til den helt store omgang. Jeg har nemlig ryddet op i resterne og det resulterede i denne dynge ugler.

Dyngen af usyede små ugler voksede sig hurtig stor! Men i det meste af næste uge, er jeg er alene hjemme...... Selvom det måske ligner en serieproduktion, er der endnu ikke lavet to ugler, der er ens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar