søndag den 16. juli 2017

Toilettasker.

Da den første toilettaske var syet, kom der ønsker om flere.....jeg syede derfor, en magen til, til Sarah. Hun synes, den er lidt for lille, så derfor er der nu også syet en større model efter samme princip.
Den lille, fuldstændig magen til den, Marie gav i gave til sin roomie, Cecilie.
Den store er også syet af cowboybukser, selvfølgelig! Den er 40 X 27 cm, sådan cirka. Jeg har syet den af 4 baner med en bredde på 12 cm, som jo så bliver til 10 cm, når de er syet sammen. Sømmene er stukket ned, så man ikke så godt kan mærke sammensyningerne.
At jeg valgte at sy den store af baner, skyldes også, at det er svært at finde så store stykker aflagt cowboybusker/denim uden 'røv og knæ'. Ved at sy den sammen af baner og derefter stikke dem ned,  får et stykke stof, som er ret reelt.
Et kig ned i toilettaskerne. De er vendt og med en synlig syning i bunden. Personligt synes jeg, den store er for stor, så jeg fortsætter med at sy toilettasker lidt endnu.....





Ingen kommentarer:

Send en kommentar