søndag den 9. juli 2017

Jeg lopper den.

Min mor har fundet lopper: et fad fra Royal Copenhagen i serien Domino. Jeg fik min første kop i konfirmationsgave.....og planen var da også (der var nogen, som havde en plan ;-)), at jeg skulle have både kaffestel og spisestel. Men serien gik hurtig ud af produktion, så jeg endte med kun at have kaffestellet. Jeg bruger det ikke så tit, for jeg synes, kopperne er meget små.
Så er der krukkerne......de hedder Relief og er sådan et rigtigt 60'er/70'er stel. Min mor har kaffestellet, og jeg har set flade og dybe tallerkner til rimelige penge.....
Jeg har også selv loppet den på #lopperpåhavnen, et loppemarked, som er et udendørs marked, der løber af stablen 5 gange hen over sommeren (vistnok den første søndag i måneden - tænker at det er rykket til i dag, da der jo var landsstævne sidste weekend.....) Jeg kigger stadig efter en større bordlampe fra Søholm i blå keramik. Men når den så ikke kan findes, ja så kan man jo blive fristet af andre ting......
Denne gang var det en grøn ugle i glas og en stor kiksespand. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar