søndag den 20. november 2011

Hva´ har du gang i?

Egentlig har jeg gang i en frygtelig masse ting; oprydning er næsten altid på programmet. Jeg har længe ønsket mig et "syværelse", men det er lidt svært i vores lille hus....
Men jeg har en plan. Vi rykker om på tingene, så jeg kan få et lille domaine oppe på reposen. Så kan de andre også bedre høre, hvad de siger i fjernsynet. Jeg får nemlig nogen gange forbud mod at sy i stuen især om aftenen. Så det er planen; jeg får syværelse og de andre får ørenlyd. En win win situation;-)
Når ældstedatteren spørger moderen, om hun ikke vil strikke en trøje til hende, smider moderen næsten alt, hvad hun har i hænderne. En helt almindelig trøje i rustrød uden dikkedarer i glatstrik med bred rib. Udgangspunktet er trøjen fra "Forbrydelsen", som jeg strikkede fire af, bl.a. en til en tidligere kollega, som skulle  bruge den i et nummer i Hals-revyen, som det år havde titlen "Fortrydelsen".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar