lørdag den 13. september 2014

Sykursus og udstilling på FOF.

Travlt weekend.....
Arbejde og møder indtil 15.45 i fredags.....
Start på sykursus fredag kl. 17.00 - hjem og pakke alt sygrejet......
Ungerne må klare sig selv, da Henrik er i Flensburg med Kæmpehjernerne: Sarah tager til fest, Marie hidkalder en veninde.....
Klargøre til Åbent Hus på FOF lørdag....bare der kommer nogen, så vi kan lokke kunder i butikken.....
Nå, men heldigvis udstiller jeg sammen med Jane, min nabo og gode veninde. Vi møblerer rundt på bordene, så vi samtidig kan være en arbejdende udstilling.....
Jane fletter tasker og bruger kun genbrugsmaterialer;-) jeg er ret imponeret over variationen! Vi smider derfor aldrig chipsposer, kaffeposer, thebreve, silkepapir mm ud. Det afleveres hos Jane og så giver hun en omgang kaffe. Lige nu tages også pullrings fra. Jane gør "gengæld" - jeg kan nemlig ofte hente toiletruller, køkkenruller, skotøjsæsker og dåser - det gør jeg især, når, det jeg laver, er skolerelateret.
I min ende så det således ud:
Ideer er det nok af.....og leder man på eksempelvis på Pinterest eller andre steder på www, kan man hurtig få flere.....
Tror jeg vil nyde søndagen - der er en del "to do" men jeg tror, dagen er nemmest at nyde, når de er væk.....








Ingen kommentarer:

Send en kommentar