søndag den 17. februar 2013

Vinterferie.....det skal nydes!

Imens nogle af Jer gør klar til at begynde i skole eller arbejde igen i morgen, gør jeg klar til en vin-terferie, som "bare" skal bruges på kreativitet og besøg hos min mor. (Og sikkert også lidt arbejde.)
I fredags blev jeg færdig med kjole nummer to syet udfra samme model/mønster. Alligevel synes jeg, de er blevet ret forskellige.....



Jeg er SÅ glad for denne model, og egentlig kan den jo varieres i det uendelige. Det er bare et spørgs-mål om stof..... 
En tur i Stof og Stil resulterede i denne dynge:
Der er hørstof til 2 uglepuder med rødt næb. De skulle gerne syes i ferien, så de kan "flytte hjemmefra", når modtageren kommer hjem fra skiferie. Det stribede stof er en tynd jersey, som skal bruges til t-shirts. Der er i hvert fald til to, og så er det vist i orden, at have givet 130 kr. Også selv om det var impulskøb. 
Jeg blev nødt til at klippe ribben af helt oppe ved mønsterborten. Det var som om rillerne i ribben drejede en halv omgang, og det kan vi jo ikke have, vel? Men nu er jeg på rette spor igen, og jeg er helt sikker på, at det grønne er meget mere min stil ;-9


Ingen kommentarer:

Send en kommentar